Account

Je bent momenteel nog niet ingelogd.

Inloggen
Winkelwagen
0 Product(en) € 0,00
  • 0 Product((en) € 0,00

Veerpootbrug blauw passend voor VW Golf 2, Jetta 2 en Corrado

Artikelnummer: RL348

59,95
Prijs per stuk
  • Gigantisch assortiment, meer dan 2000 producten
  • Bocht afsnijdende prijzen, dagelijks flinke acties
  • Internationaal gevestigd, zowel in Nederland als in Duitsland
  • Uitstekende klantenservice
Veerpootbrug blauw passend voor VW Golf 2, Jetta 2 en Corrado
Veerpootbrug blauw passend voor VW Golf 2, Jetta 2 en Corrado

Productomschrijving

Een aluminium veerpootbrug, in de kleur blauw.

Merk: TA Technix

Geschikt voor de volgende modellen:
 

VW Golf II (19E)
VW Jetta II (19E)
VW Corrado (53I)

Met uitzondering van 16v en VR6 modellen.




De voordelen van een veerpootbrug:

1. Verhoogde chassisstijfheid

  • Verbindt de veerpoten met elkaar, wat flex in de carrosserie vermindert bij het nemen van bochten.
     

2. Verbeterde bochtstabiliteit

  • Maakt de ophanging voorspelbaarder en consistenter in snelle of scherpe bochten.

  • Voorkomt dat de veerpoten "uit elkaar wijken" bij zijwaartse belasting.
     

3. Directer stuurgedrag

  • Het stuurgevoel wordt strakker en nauwkeuriger doordat de voorwielophanging stabieler blijft.

  • Vooral merkbaar bij sportief rijgedrag of circuitgebruik.
     

4. Betere krachtoverdracht

  • Bij acceleratie of remmen wordt de krachtenverdeling beter beheerd door het stijver maken van de voor-/achterzijde van de auto.

  • Dit kan onderstuur iets verminderen bij voorwielaangedreven auto’s


     

 

Productomschrijving

Een aluminium veerpootbrug, in de kleur blauw.

Merk: TA Technix

Geschikt voor de volgende modellen:
 

VW Golf II (19E)
VW Jetta II (19E)
VW Corrado (53I)

Met uitzondering van 16v en VR6 modellen.




De voordelen van een veerpootbrug:

1. Verhoogde chassisstijfheid

  • Verbindt de veerpoten met elkaar, wat flex in de carrosserie vermindert bij het nemen van bochten.
     

2. Verbeterde bochtstabiliteit

  • Maakt de ophanging voorspelbaarder en consistenter in snelle of scherpe bochten.

  • Voorkomt dat de veerpoten "uit elkaar wijken" bij zijwaartse belasting.
     

3. Directer stuurgedrag

  • Het stuurgevoel wordt strakker en nauwkeuriger doordat de voorwielophanging stabieler blijft.

  • Vooral merkbaar bij sportief rijgedrag of circuitgebruik.
     

4. Betere krachtoverdracht

  • Bij acceleratie of remmen wordt de krachtenverdeling beter beheerd door het stijver maken van de voor-/achterzijde van de auto.

  • Dit kan onderstuur iets verminderen bij voorwielaangedreven auto’s