Account

Je bent momenteel nog niet ingelogd.

Inloggen
Winkelwagen
0 Product(en) € 0,00
  • 0 Product((en) € 0,00

Veerpootbrug set passend voor VW Golf 2, Jetta 2 en Corrado aluminium

Artikelnummer: RL375

159,95
Prijs per set
  • Gigantisch assortiment, meer dan 2000 producten
  • Bocht afsnijdende prijzen, dagelijks flinke acties
  • Internationaal gevestigd, zowel in Nederland als in Duitsland
  • Uitstekende klantenservice
Veerpootbrug set passend voor VW Golf 2, Jetta 2 en Corrado aluminium
Veerpootbrug set passend voor VW Golf 2, Jetta 2 en Corrado aluminium

Productomschrijving

Een veerpootbrug set, geschikt voor de volgende modellen:
 

VW Golf II (19E)
VW Jetta II (19E)
VW Corrado (53I)


De set bestaat uit een veerpootbrug voor de voorzijde, voor de achterzijde en voor onder de voorste draagarmen.

Let op:
- niet geschikt voor 16v/VR6 modellen.

De voordelen van een veerpootbrug:

1. Verhoogde chassisstijfheid

  • Verbindt de veerpoten met elkaar, wat flex in de carrosserie vermindert bij het nemen van bochten.
     

2. Verbeterde bochtstabiliteit

  • Maakt de ophanging voorspelbaarder en consistenter in snelle of scherpe bochten.

  • Voorkomt dat de veerpoten "uit elkaar wijken" bij zijwaartse belasting.
     

3. Directer stuurgedrag

  • Het stuurgevoel wordt strakker en nauwkeuriger doordat de voorwielophanging stabieler blijft.

  • Vooral merkbaar bij sportief rijgedrag of circuitgebruik.
     

4. Betere krachtoverdracht

  • Bij acceleratie of remmen wordt de krachtenverdeling beter beheerd door het stijver maken van de voor-/achterzijde van de auto.

  • Dit kan onderstuur iets verminderen bij voorwielaangedreven auto’s

Productomschrijving

Een veerpootbrug set, geschikt voor de volgende modellen:
 

VW Golf II (19E)
VW Jetta II (19E)
VW Corrado (53I)


De set bestaat uit een veerpootbrug voor de voorzijde, voor de achterzijde en voor onder de voorste draagarmen.

Let op:
- niet geschikt voor 16v/VR6 modellen.

De voordelen van een veerpootbrug:

1. Verhoogde chassisstijfheid

  • Verbindt de veerpoten met elkaar, wat flex in de carrosserie vermindert bij het nemen van bochten.
     

2. Verbeterde bochtstabiliteit

  • Maakt de ophanging voorspelbaarder en consistenter in snelle of scherpe bochten.

  • Voorkomt dat de veerpoten "uit elkaar wijken" bij zijwaartse belasting.
     

3. Directer stuurgedrag

  • Het stuurgevoel wordt strakker en nauwkeuriger doordat de voorwielophanging stabieler blijft.

  • Vooral merkbaar bij sportief rijgedrag of circuitgebruik.
     

4. Betere krachtoverdracht

  • Bij acceleratie of remmen wordt de krachtenverdeling beter beheerd door het stijver maken van de voor-/achterzijde van de auto.

  • Dit kan onderstuur iets verminderen bij voorwielaangedreven auto’s