Account

Je bent momenteel nog niet ingelogd.

Inloggen
Winkelwagen
0 Product(en) € 0,00
  • 0 Product((en) € 0,00

Veerpootbrug set passend voor VW Golf 3 aluminium

Artikelnummer: RL376

159,95
Prijs per set
  • Gigantisch assortiment, meer dan 2000 producten
  • Bocht afsnijdende prijzen, dagelijks flinke acties
  • Internationaal gevestigd, zowel in Nederland als in Duitsland
  • Uitstekende klantenservice
Veerpootbrug set passend voor VW Golf 3 aluminium
Veerpootbrug set passend voor VW Golf 3 aluminium

Productomschrijving

Een veerpootbrug set, geschikt voor de volgende modellen:
 

VW Golf 3
Vw Vento
Seat Toledo 1L


De set bestaat uit een veerpootbrug voor de voorzijde, voor de achterzijde en voor onder de voorste draagarmen.

Let op:
- niet geschikt voor 16v/VR6 modellen.

 

1. Verbeterde carrosseriestijfheid

  • Verbindt de twee veerpoten aan de bovenzijde met elkaar, wat de torderen van de carrosserie bij bochten vermindert.

  • Hierdoor blijft de ophanging stabieler, wat directe invloed heeft op het rijgedrag.

2. Betere wegligging en handling

  • Doordat de veerpoten minder bewegen ten opzichte van elkaar, wordt de geometrie van de voorwielophanging stabieler.

  • Resultaat: directere stuurrespons en nauwkeuriger bochtgedrag.

3. Verminderde carrosseriebewegingen in bochten

  • Tijdens hard bochtenwerk of snelle richtingsveranderingen blijft de auto strakker en vlakker.

  • Vermindert het "zwabberen" of "rollen" van de voorzijde.

4. Voorkomt chassisvermoeidheid op lange termijn

  • Minder torderende krachten op de carrosserie betekent minder metaalmoeheid of scheurtjes rond de veerpoten op lange termijn.

Productomschrijving

Een veerpootbrug set, geschikt voor de volgende modellen:
 

VW Golf 3
Vw Vento
Seat Toledo 1L


De set bestaat uit een veerpootbrug voor de voorzijde, voor de achterzijde en voor onder de voorste draagarmen.

Let op:
- niet geschikt voor 16v/VR6 modellen.

 

1. Verbeterde carrosseriestijfheid

  • Verbindt de twee veerpoten aan de bovenzijde met elkaar, wat de torderen van de carrosserie bij bochten vermindert.

  • Hierdoor blijft de ophanging stabieler, wat directe invloed heeft op het rijgedrag.

2. Betere wegligging en handling

  • Doordat de veerpoten minder bewegen ten opzichte van elkaar, wordt de geometrie van de voorwielophanging stabieler.

  • Resultaat: directere stuurrespons en nauwkeuriger bochtgedrag.

3. Verminderde carrosseriebewegingen in bochten

  • Tijdens hard bochtenwerk of snelle richtingsveranderingen blijft de auto strakker en vlakker.

  • Vermindert het "zwabberen" of "rollen" van de voorzijde.

4. Voorkomt chassisvermoeidheid op lange termijn

  • Minder torderende krachten op de carrosserie betekent minder metaalmoeheid of scheurtjes rond de veerpoten op lange termijn.