Geschikt voor de volgende voertuigen met de EA888 Gen.4-motor en Garrett-turbolader:
VW Golf VIII Type CD2.0 GTI (EA888 Gen.4 DNP) 180kW / 245PK
Audi TT 8S 45 TFSI 2.0 TSI (EA888 Gen.4 DNP) 180kW / 245PK
VW Tiguan (FL) 2.0TSI (EA888 Gen.4 DNP) 180kW / 245PK
Skoda Octavia 2.0 TSI RS (EA888 Gen.4 DNP) 180kW / 245PK
Skoda Kodiaq 2.0 TSI RS (EA888 Gen.4 DNP) 180kW / 245PK
Seat Cupra Leon 2.0TSI (EA888 Gen.4 DNP) 180kW / 245PK
Cupra Formentor VZ 2.0TSI (EA888 Gen.4 DNP) 180kW / 245PK
Dit is een plug and play vervanging van het standaard onderdeel.
De originele turbo-uitlaat is door de fabrikant zo ontworpen dat het het turbocompressorgeluid dat optreedt middels een demper vermindert.
De resulterende turbulentie vermindert de luchtmassastroom aan de uitlaat van de turbocompressor (zijde van de verse aangezogen lucht).
Het ontwerp van de WagnerTuning Turbooutlets is ontworpen met behulp van CFD-stroomsimulaties voor de best mogelijke luchtmassadoorvoer.
De binnendiameter is vergroot van Ø44mm naar Ø48mm.
Dit komt overeen met een vergroting van de dwarsdoorsnede van bijna 20%.
Dit resulteert in een hoger maximaal vermogen en een verbeterde respons.
Productie: CNC-gefabriceerd (Made in Germany)
Materiaal: aluminiumlegering met hoge weerstand;
Kleur: zwart geanodiseerd
Leveringsomvang:
1 x Turbo Outlet (uitlaatmondstuk)
Geschikt voor de volgende voertuigen met de EA888 Gen.4-motor en Garrett-turbolader:
VW Golf VIII Type CD2.0 GTI (EA888 Gen.4 DNP) 180kW / 245PK
Audi TT 8S 45 TFSI 2.0 TSI (EA888 Gen.4 DNP) 180kW / 245PK
VW Tiguan (FL) 2.0TSI (EA888 Gen.4 DNP) 180kW / 245PK
Skoda Octavia 2.0 TSI RS (EA888 Gen.4 DNP) 180kW / 245PK
Skoda Kodiaq 2.0 TSI RS (EA888 Gen.4 DNP) 180kW / 245PK
Seat Cupra Leon 2.0TSI (EA888 Gen.4 DNP) 180kW / 245PK
Cupra Formentor VZ 2.0TSI (EA888 Gen.4 DNP) 180kW / 245PK
Dit is een plug and play vervanging van het standaard onderdeel.
De originele turbo-uitlaat is door de fabrikant zo ontworpen dat het het turbocompressorgeluid dat optreedt middels een demper vermindert.
De resulterende turbulentie vermindert de luchtmassastroom aan de uitlaat van de turbocompressor (zijde van de verse aangezogen lucht).
Het ontwerp van de WagnerTuning Turbooutlets is ontworpen met behulp van CFD-stroomsimulaties voor de best mogelijke luchtmassadoorvoer.
De binnendiameter is vergroot van Ø44mm naar Ø48mm.
Dit komt overeen met een vergroting van de dwarsdoorsnede van bijna 20%.
Dit resulteert in een hoger maximaal vermogen en een verbeterde respons.
Productie: CNC-gefabriceerd (Made in Germany)
Materiaal: aluminiumlegering met hoge weerstand;
Kleur: zwart geanodiseerd
Leveringsomvang:
1 x Turbo Outlet (uitlaatmondstuk)